not my thing..

Tisdagens horoskop lyder såhär "Frågor som rör samspel och relationer av olika slag visar sig vara besvärliga. För att saker och ting skall gå i lås måste du kunna ge och ta."..
som jag sagt förut så tror jag på horoskop, men saken är den att idag beskriver den något som jag helst inte gör, både att ge och ta. Plus att relationer, oavsett vilka egentligen,  för tillfället är besvärliga. Jag gillar inte besvärligt, just nu vill jag ha saker simpla. Inget komplicerat utan rätt och slätt. Jag behöver inte mer besvärligt och just nu är jag inte i rätt tid i mitt liv för att både ge och ta. Jag vill inte ge, just nu behöver jag ta och det är allt som krävts av mig förtillfället. Jag trivs med det, men samtidigt vet jag ju inte hur jag känner om några månader. Men tyckte ändå att det kändes en smula jobbig, behöver jag mer besvär i mitt liv? Nej, nu ska jag försöka komma igång och göra något, vilket jag inte gjort på hela dagen.. Dåligt av mig!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0