Röriga dag,

Har pratat med pappa nu iaf, så vi får väl se hur det blir på lördag. kanske, kanske inte.
Guuud vad rörigt det är i min lägenhet, jag vet inte ens vart jag ska börja. Har försökt fixa lite i garderoben och rensat ut lite men mina barn har ingen alls lust att kolla på när jag viker kläder utan hänger och klänger och skriker i mig tills jag tar upp dom. Inte alls lätt att göra något när dom väl bestämt sig. och jag känner mig själv så pass att jag absolut inte kommer göra det när dom somnat, hur mycket jag än intalar mig det.
Jag hoppas att mitt liv tar en vänding nu, att allt går åt det ljusar hållet. Jag behöver det, börjar bli bitter på livet och det är inte så jag vill ha det. Jag hoppas på detta nu, fan, jag behöver & förtjänar det!
Funderar seriöst på att skriva en bok, tänk så mycket man kan vara med om innan man ens fyllt 20 år? Fast jag tror inte någon hade velat läsa den ändån, tragisk hade den varit.
åhh, jag pallar seriöst inte städa. Någon som kommer hit och fixar? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0