skuran

Ännu en dag där man vaknar med betongkeps och allmänt risig.  Fösökte sova ett par minuter till men har en  tjurig liten flicka som hatar när man stänger ögonen. Så det var bara att slå upp dom och gå upp. Positiva idag är att solen visar sig, är inte det härligt? Tänk vad mycket det kan göra på ens dag...

Ska till skurup snart, lämna av flickorna där så jag kan jobba ikv. Ska tydligen snöa idag också så ska försöka vara ute i godtid så jag kommer till jobb med! Ska bara orka gå och göra mig iordning..

Otroligt tråkig helg, satt helt ensam igår framför datorn, flickorna somnade redan liten innan åtta! Ännu en fredag som har passerat och för mig kunde det lika gärna vara onsdag. Sen natten ikväll då, vi får väl se vad det bjuder på. Hoppas på att få komma in tidigare, behöver verkligen timmarna!

väduren 13/2 2010 - Kommunikationen går lätt i baklås idag, och när man är som mest irriterad är det lätt hänt att man säger något man senare ångrar. Gränser och klara, tydliga regler underlättar.


haha, min kommunikation med andra människor går väldigt lätt och väldigt ofta i baklås, jag säger ofta saker jag senare ångrar just pågrundav att jag är irriterad,  och gränser och klara tydliga regler är inte min grej.




Kommentarer
emelie

Du är grymt stark tina jag är väldigt imponerad det måse jag säg.

2010-02-16 @ 20:52:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0