sol :)

åh, vaknade först väldigt tidigt imorse men fick flickorna att sova en stund till & när jag vaknade vid nio fick jag solen i ansiktet. Genast fick jag energi att ta mig ur sängen, tänk så mycket man saknar solen? Allt känns så bra när solen tittar fram, man fylls med energi och orkar så mycket mer. Solen gör en lycklig helt enkelt, kändes underbart att vakna idag. Kan kanske bli en bra dag idag?

Åh, nu har jag massor att ta itu med känns det som, fick inte ett jota gjort igår utan bara satt antingen här eller i soffan. Men ibland kan man väl beöva det med antar jag? Ska till ystad också idag, fika! och sen blir det jobb ikväll.
Just nu ångrar jag att jag svarade igår och pratade med personen en halvtimme, hade gärna räknat in den halvtimmen i min sömn istället, känns som om jag behövt det nu.
Nej, nu ska jag väl sätta igång här!

Klart som korvspad minsann!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0