söndag

Söndag, och mina ögonlock är tyngre än ett berg! ush vad trött jag är... Det blev absolut inte mycket sömn inatt, låg och väntade samtal och fick en del andra istället. Precis somnat in och poff så ringer det, självklart!
Åkte och hämtade upp kidsen imorse också, så nu är man hemma och har gjort världens äckligaste makaroner! Blev en massa ihopsvängd mat för att jag inte orkar ta mig utanför dörren, dåligt av mig!

Imorgon har jag en massa jag ska ta itu med men absolut ingen som helst lust, jag vill bara gräva ner mig i sängen och stanna där tills solen behagar att visa sig. Har en vinterdepression och livet känns inget vidare just nu, vad är det för mening med att gå upp när inget blir som man vill ändå?
Ska föröska lägga flickorna snart så jag också kan gå att sova, ingen som har lust att prata med mig ändå. Kan bero på mitt underliga humör men jag kan inte hjälpa det. Behöver en energidryck och öronproppar!
jolls har börjar "hötta" med fingret åt mig och säga till mig att stanna samt säga "ajaj" till alla.. Dåliga vanor!


Att kunna ignorera är styrka..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0