städat!

åh så fint jag gjort i köket minsann! Tog mig siosådär två timmar med bara disken men så jädrans skönt när det är färdigt, det var på tiden! Det finns nog bara en som förstår hur jobbigt detta har varit men räknar inte med sympati från det hållet, eftersom jag ändå använt all disk typ, jovisst!
Mitt horoskop var konstigt idag och jag tror inte ett dugg på det, men ödet retar mig, i guess.
Massa jobb i veckan känns det som, 3 nätter och en heldag bara iofs, men mer än vanligt. Imorgon bokar vi resan, ah!


Vädur, 8/2 2010 "Det är inte omöjligt att någon du egentligen bara är vänner med faktiskt gillar dig lite mer än så. Drömmar och förväntningar är starka idag."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0