Tisdag :)

Trots en väldigt högljudd natt, skapad av nix, kände jag mig konstigt nog ändå rätt så utvilad imorse. En smula jobbigt att resa sig från sängen bara, men en energidryck när jag hoppade av tåget i Ystad gjorde att jag klarat mig såhär långt iallafall utan besvär! :)
Idag träffade jag på någon jag helst skulle vilja undvika, en person som jag inte hade någon vidare lust att se och än mindre hälsa på, men så blir det jämt i ystad antar jag.

Igår var jag väldans duktig, eller ja, inte fullt så duktig som jag borde varit! Skulle städa Tv-rummet och som vanligt urartade det, jag har svårt för att städa på ett ställe enbart så mitt i allt ihopa så drog jag ut en massa saker överalltifrån och nu är det kaos här hemma, men jag kom en bit på vägen iaf :) Vi får väl se om jag orkar ta det idag..

annars då, världen faller sönder framför mina fötter men just nu kunde jag liksom inte bry mig mindre. Det får ordna sig helt enkelt, orkar inte tänka på det. Får bara en knut i magen som envist håller sig kvar och just nu så orkar jag inte det, så det får helt enkelt lösa sig..
Tiden har en magisk efftekt..


Kommentarer
emelie hansson

Det låter som att det är jag som städar:)

2010-02-16 @ 20:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0