Tisdag

idag är det tisdag, händer betydligt mer än vad måndagen innehöll. Så för mig känns det som måndag idag, eftersom jag bara gick och lallade omkring här hemma urful och sjungandes igår.  Nix har förresten sagt sitt första ord, macka! är jag förvånad? nej, inte särskilt. Förväntade mig nästan något sådant eftersom jolls går runt och pratar mackor, äter mackor och helt enkelt är överförtjust i mackor.
Dagen idag så ska jag spendera lite tid med joanna, ska upp och kolla läget i hennes salong. Sen blir det jobb ikväll, och resan ska bokas förstås! Sen kanske en kvällsfika med nästa joanna på contan. Kan bli en bra dag kanske!



Risken med humor är att folk kan tro att man skämtar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0