vårkänslor

Att vakna med solen i ansiktet, är inte det härligt? Dagen kändes mycket bättre och det blev inte sämre av att barnen lät mig sova till tio, vilken lyx! Känns nästan som om detta skulle arta sig till en bra dag.. Gjorde kanske en tabbe igår som kan straffa sig idag, plus att jag har lite att ta itu med som jag helst skulle sluppit och sen har vi all städning på det.. vi får väl se!
Att få det där smset krossade min fasad jag hade byggt upp, stålsatt mig och förberedd på det värsta och tänkte absolut inte ge med mig. Men natruligtvis smälte jag som smör i solen. fanfanfan! Att man inte är starkare? haha..
simma med syster idag då, behövs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0