yesterday

Kvällen igår var mycket trevlig, har dock en lista på saker jag helst skulle vilja stryka men det får jag väl bjuda på. Har en oro i magen, och undrar ihjäl mig men skulle aldrig få för mig att fråga. Vi får väl se vad som händer. Är dödligt trött idag och att gå till jobb imorse tog emot. Så tror snart att det blir sängen för mig och flickorna. Tror jag har bestämt mig nu rörande vissa saker, det blir kanske bäst så. Not meant to be helt enkelt, isåfall hade det varit annorlunda. Men jag tror inte detta kommer ändra sig så bara att packa ihop och gå vidare!
En rolig sak som jag bestämde mig för idag var ivarjefall att följa med till Thailand, kommer bli tufft med pengar men det fixar sig. Fan, kommer bli otroligt kul. Antagligen nalkas det bröllop också!Så bokar resan på tisdag, känns bra!


Never give up someone you can't go a day without thinking about..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0