2010..

För att skriva något som är en liten smula intressant måste man känna något, stött på något eller helt enkelt råkat ut för något. Att skriva om vad man gjort under dagen och kommer att göra är för mig lite trist. Tyvärr känner jag inte mycket nu, mer än hunger. Men jag kände ändå för att skriva, för dagen har varit så underlig. Jag har varit pigg, orkat ta itu med saker och inte bara gått i ett moln och halvsovit. Det har även varit så många känslor idag, hopplöshet men även lycka för att nämna ett par som är lite udda när man känner det samtidigt. Jag vet inte, har jag börjar se över muren nu? har jag hittat min plats och vant mig vid tanken på allt? En underlig dag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0