äckliga furu

jag är allergisk, mot furu! så fruktansvärt fult, detta sjaskiga fula "träslag" får det att vridas i magen på mig så därför har jag gjort slag i saken att måla om mitt fula badrumsskåp! Det var minsann på tiden, och nu har man färg precis överallt! Så jag har faktikst varit lite duktig idag, tvättat, städat badrummet och målat. Samtidigt funderat en massa, vad vill jag? Jag frågar mig nog den frågan varje dag, men jag får aldrig något svar. Det var länge sen jag var ensam, länge sen jag inte hade någon att luta mig mot. Jag känner av det, fruktansvärt mycket, och ensamheten tar över mig. Men jag behöver det, samtidigt vill jag det. Jag är så kluven vad jag känner just nu, och allt är bara förvirrande. Tror att mitt psyke spelar mig ett spratt!
Imorgon ska jag jobba, äntligen! Behöver timmarna, samtidigt som det kan vara rätt så härligt att jobba.
Ja, vi får väl se om den lilla muppen hör av sig, för inte blir det jag som gör det iaf!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0