bad day today..

känns som en dålig dag idag, ända sendan jag steg upp imorse har varje steg känts tungt och motvilliga. Ändå längtar jag tills imorgon, kanske därför dagen känns så lång? Jag vet inte, och att gå och handla kändes väldigt olustigt.. Jag vet inte, men ikväll blir det snabba cash med favoriterna iaf :) mami kommer och passar flickorna en sväng, och lilla nikky har tandfeber :/
Livet leker inte just nu, men det gäller att hålla humöret uppe och allt blir som man gör det till, inte sant?
Vi får väl se vad resten av dagen har att bjuda, nu ska jag gå och gör mig iordning för att gå och leta paket till en viss liten födelsedags gris som fyller år idag :) Grattis till Pajje!



Kommentarer
Syster

Nicky är så nedrans söt på den bilden! ;)

2010-01-31 @ 01:02:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0