karma

Jag är en människa som tror på ödet , på karma. Att allt som man gör och som händer har en mening.. Alla människor man träffar fanns där av en anledning och det är meningen att man skulle träffas, ödet helt enkelt! Jag tror även på horoskop, för vanligtvis brukar det stämma och dom dagliga i metro kan jag vara besatt av. Men nu är det ju så att man bor i tomelilla och som allt annat i tomelilla så saknas metro. Brukar läsa de på nätet istället, och nu även på facebook och idag la jag märke till något underligt i mitt.. i snabba drag så står där att alla vi vädurar kommer att behöva hantera en stark dragning till någon som har alldeles egna åsikter i någon fråga. Det får mig självklart fundera på hur saker och ting ser ut just nu, och kommer det att stämma? Där står också att snart kommer dock frågor kring kärlek och relationer att nå en avgörande fas. Jag undrar just vad ödet och min karma har i tankarna för mig?




Kommentarer
Corre

Du kommer på lördag va? :)

2010-01-18 @ 14:16:44
URL: http://pugsley.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0