snart måndag...

Ja, snart måndag. Jag ser fram emot måndag, inväntar något spännande som kanske händer. Eller det händer nödvändigtvis inte på måndag, men bollen sätts antagligen i rullning då. kanske kanske...
Vi får hoppas på det bästa, se vad ödet har bestämt för mig. Jag längtar också till måndag pga att jag vill att denna helgen ska vara slut. Mestadels jobb och visserligen mys med flickorna men det är jobbet jag vill ska vara över. Så fredagskvällen spenderas med mina fina flickor, inte mig emot men jobb på lördag natt hade jag faktiskt kunnat vara utan. Eller nej, kanske inte. Bra pengar men att det just skulle vara denna lördagen är kanske en smula dumt. Men att se fram emot måndag betyder även att jag ser fram emot nästa helg, då där det blir mindre jobb och umgås med härliga vänner istället plus mina fina barn. Igår måste jag säga att jag blev en aning besviken men det är inget att göra något åt, vi får se vad helgen för med sig..
Jag vet vad jag behöver, men hur?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0