Not my prob.

ÅHHHH, snart finns det inget kvar av mig mer än en pöl på golvet. Ush och fy vad det är varmt inne på Hotell Continental idag. Var och skulle handla ett kort idag, (klantiga jag tappade förstås det påvägen till jobb) och kom in på åhléns och funderade faktiskt på att flytta in där för en sekund, där var så behagligt skönt och svalt där inne att jag faktiskt skulle kunna stanna där. Tänk om vi skulle kunna ha det här? suck.

Idag händer det en massa, och jag har egentligen ingen alls lust att sitta här som en liten gris (rent ut sagt) och svettas ihjäl. Jag vill hellre sitta med en öl, kanske ett gott glas vin och svalka mig från denna jobbiga men ändå så underbara värmen. Men, imorgon klockan två så är jag inte här!
Min lön var rent ut sagt, helt jävla otrolig. Aldrig i mitt liv trodde att jag att jag skulle skrapa ihop så mycket på en månad, men med 217 timmar jobbade samt 10 nätter så var det väldigt välförtjänt.
Det firades med shopping i Malmö igår, mest pengar lades på jolls, som var i mest akut behov av kläder. Vi var även på Tosselilla i torsdags, mycket trevligt! Tänk så mycket man kan göra på sina små ledigheter. Helgen är jag ledig och jag tror att jag då ska göra så lite som absolut är möjligt. eller?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0