Som smör i vadå?

Idag och igår för den delen, var på tok för varmt för en människa som mig. Dock klagar jag inte alls på det, är glad att det är varmt men jag blir så ofantligt trött och seg som en elefant av all värmen. Sitter på jobb och håller på att smälta just nu inne på kontoret, tur att här inte är några fönster. Phu, vad är det för fel med fönster och lite luft?
Jag borde även sätta ner foten ibland, jag är väldigt dålig på det väldigt ofta. Jag borde avsluta saker som inte leder någon vart men jag kan helt enkelt inte förmå mig. Och just igår kunde jag inte skilja på om det var rätt eller fel, snällt eller helt enkelt för att jag inte passar in? Inte lönt att grubbla på det, för även om jag kommer till en väldigt bra slutsats och tycker just det i den sekunden att jag verkligen borde göra så, så blir det lätt att man vänder kappan efter vinden . Eller något i den stilen. Jag är förvirrad som vanligt.

Idag var det en smula jobbigt att lämna ifrån mig flickorna på dagis, men imorgon tar vi igen det med en tur till stranden tycker jag, om vädret vill förstås! Nej, nu får jag gå och göra det sista och sen så tackar jag för mig .



Lilla Cornelia fyller år om lite mindre än 2 timmar, hela 20 år på köpet med!
Grattis på dig!



Kommentarer
emelie

hej tina . Viggo pratar mycket om din minsta här hemma:) Det är så gulligt lust att ta en fika en dag . kram

2010-07-04 @ 22:34:02
Cornelia

Tack så mycket Tina! :)

2010-07-05 @ 00:26:43
URL: http://pugsley.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0