Du är förvirrande!

Okej, nä men visst, ja, allt känns väldigt förvirrande just nu. Jag vet inte vad jag ska tänka eller tycka om saker&ting, Inget går ihop. Inte som det borde. och du svarar inte? varför? jaja okej, men ja, jag borde inte. Jag borde släppa, jag veeeet. Men fan, ja nä men. Väldigt mycket men. Vad händer nu då? Jag vet ärligt inte vad jag ska göra, vilken sida jag ska stå på och hur jag ska gå tillväga. Hur ska jag fixa det? Åh, så många frågor, så få svar. Tänk om man bara kunde ringa någon och få det exakta tillvägagångssättet. Ibland vore det bra, ibland hade jag behövt det. Jag får väl avvakta. Prata, hjälper det? Spelar det någon roll från vem det kommer? Jag förstår att detta inte hänger ihop, är säkert väldigt rörigt men med så många inblandade är det bäst att inte säga alltför mycket. För vem vet, saker och ting kan gå i lås, inte allt, det har jag fått bekräftat. Men vill jag fortsätta det jag påbörjat trots att jag vet att det inte finns något slut? Åhhhh. Beslutsångest.


Kommentarer
Anonym

hur jävla mycket skriver du människa ? ingen kommenterar ju det för fan så värdelöst är det

2010-06-10 @ 01:38:22
Petra

Hur vet du att folk inte kommenterar??? Man behöver fan inte skriva de här!

2010-06-11 @ 09:42:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0