Någon annans problem.

Det finns en massa jag borde göra, men det står faktiskt kvar. Smutsen förökar sig istället för att flytta på sig, disken diskar inte sig själv och tvättmaskinen tvättar inte mina kläder. Men jag orkar helt enkelt inte, idag har jag inte gjort ett jota och känner mig ganska nöjd med det. Imorgon blir det jobb, sen är jag ledig ytterligare två dagar, härligt.

Varför kan någon som känns helt rätt vara så himla fel? Varför drömmer man sig bort när man vet? Åh, finns inget att göra. Tänka på annat, gå vidare. För jag funderar verkligen mycket på det, hur allt ser ut sen? Hur ser det ut när vardagen blir den samma och vad ska jag göra? Jag tvivlar på mig själv, jag vet vad jag vill men när det inte funkar så, vad gör jag då? Sätter jag mig i samma båt igen trots att jag vet? Svårt att svara på, känner mig förvirrad.

Igår, vad ska jag säga? Vi var på straden, jag brände av mitt skinn på ryggen trots solskyddsfaktor 50. suck. Ska vara jag till det. Inte ens barnen blev brända, men visst. Det slår aldrig fel.




Det bästa utav mig finns djupt i mina sämsa sidor.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0