the sun is shining.

Ny dag. Måndag. När klockan ringde halv sex imorse var den på tok för tidigt för mig, fick dock masa mig upp ur sängen och fortsätta på mitt lilla 24timmars pass. Inte mycket till sömn inatt, vem ringer klockan fyra och frågar om vi säljer frukost? Igår fick jag prata av mig, efter min lilla incident med diskmedlet så dök Annika upp, ibland är det skönt att prata med någon som förstår. Fick en massa gjort igår också, så idag kan jag förhoppningsvis kanske ta det lite lungt, inget jag är så säker på men vi får väl hoppas! Solen skiner och jag känner mig lycklig, efter klockan två har jag två dagars ledighet som väntar på mig och jag kan knappt bärga mig att få sluta!


Kommentarer
Rebecca

kikar in :)

2010-06-28 @ 08:32:38
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0