The way you are.

Suck, ibland borde jag inte vara så slö som jag är just nu men jag kan helt enkelt inte hjälpa det. Jag har en massa att göra men kroppen lyder inte. Jag bode, jag ska men jag vill helt enkelt inte. Det är väl precis så det är, viljan verkar vara som bortblåst. Kan tänkas att det det beror på de besked jag fått på senare. Eller helt enkelt på att det varit lite väl mycket en tid. Men det hoppas jag att det snart blir ändring på. Vi får väl se.
Jag borde verkligen göra klart det sista på listan nu så jag slipper det imorgon, för jag känner redan att jag inte alls kommer vilja det imorgon. Jag borde. Nej, nu får jag allt sätta fart.




Kommentarer
Mia

Du är så himla duktig Tina! Beundrar verkligen dig, förstår inte hur du orkar ibland. Har följt din blogg ett litet tag och förstått att du inte har det så lätt alla dagar. Jag kan ha fel, inte enkelt att "se" ditt liv genom att läsa din blogg. Men tycker du är riktigt bra. Många kramar på dig!

2010-06-12 @ 21:12:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0