Värdelöst är det.

"hur jävla mycket skriver du människa ? ingen kommenterar ju det för fan så värdelöst är det" Fin kommentar, jag skriver inte för din skull eller någonannans, jag skriver för min egna skull och ingen tvingade dig att läsa om det nu är så jävla värdelöst. Patetiskt bara att du inte vågar stå för din kommentar.

Jaja, har människor inget bättre för sig?

Idag är jag trött och seg, det blev sent igår och tidigt idag. Jag hoppas det regnar hela helgen, tyvärr. Eftersom jag ska vara på jobb. Är en smula irriterad på flickornas dagis också, det tog exakt 41 minuter efter att jag lämnat av dom så ringer dom från nattugglan, tydligen var nikky sjuk. Okej, hon var dock varken dålig igår eller när jag lämnade av dom. Antingen är personalen över känsliga eller så fejkar mina barn eftersom de vet att mormor kommer och hämtar dom om de hostar lite extra. Barn är inte dumma inte. Tror det är en mix av båda.
Nej, jag får väl gå och fixa med helg-görs listan. Suck.


Kommentarer
emelie hansson

Går dom på nattugglan:). Viggo har också börjat där i måndags. trivs du annars med dem?

2010-06-10 @ 22:13:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0