Whatever.

Jaha, det är så jäkla varmt ute och var sitter jag? åhhh, jag tror minsann det blir stranden efter jag plockat upp kidsen imorgon. Köpa en spann med spade till dom och bara njuta. Antagligen kommer det inte alls bli lika varmt imorgon, bara eftersom jag är ledig då. Åhh, jag har ju hela helgen ledigt med :) Blir att grilla lite hos mamma, härligt för flickorna att kunna springa ut och in som de själva vill.

Jordnötter, jordnötter, jordnötter. jag har snöat in på jordnötter. Väldans gott, en öl till det? Kanske ett glas vin? Jag är inte svår. Ska det bli så här tjusigt väder i helgen så är jag på. Om man skulle fått gjort det sista då, hoppas tiden går snabbt fram till elva så att det genast kan bli ny dag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0