24 dagar kvar till systemet

Kärlek vid sista ögonkastet...





Just nu när jag sitter här, önskar jag att jag kunde vara 14 år igen. Jag kunde omöjligt tro att jag skulle ställas inför sådan här saker då, hade jag vetat hade jag valt annorlunda. Jag borde förstått, borde insett vad jag gav mig in på men jag var naiv, det är jag fortfarande. Jag måste ta tag i detta nu, göra det till mitt förflutna och låta det glömmas bort. Jag har lärt mig en läxa och troligtvis kommer jag göra ett stort misstag nu, men jag har inget val. Trots råd från en människa som är rädd om mig så tänker jag göra det. Finns inga alternativ länge..


"Känner ingen ånger, känner hur det bränner inom mig.. "


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0