är jag den enda som är vilsen?

Jag vet, jag är nästan helt säker på att det är något denna vecka som händer som jag totalt glömt bort. Det är precis som en kittlande tanke långt bak i huvudet som inte vill försvinna, något är det som jag måste komma ihåg men som jag inte alls kan komma på. Det är otroligt jobbigt och jag känner mig orolig i sinnet, känner på mig att det var något viktigt men har inte en susning om vad det kan va.

På bättre humör och min löjliga trötthet är som bortblåst! Har gått som i ett moln hela dagen och känt mig dimmig i ögonen. Men vips så var det borta likaså mitt otroliga humör. Ska snart slänga mig i duschen och faktiskt sova, klockan är ställd på fem imorgonbitti och känner att jag nog måste ta vara på timmarna så att jag orkar dagen. Först blir det lite tacogratäng =)


I'm a real big sinner..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0