du betalar, njuter, skriker..

Det blev nattligt arbete igår, kände mig ensam och förvirrad. Undra nu var allt det komifrån?
Var hos pappa&pia innan på kvällen, käkade lite, klippte lite och skrattade en massa. Det var sjukt länge sen jag satte saxen i någons hår men alla tre var otroligt nöjda och det kändes bra, och jag behövde cashen.

Idag har jag gjort något jag aldrig mer trodde jag skulle behöva göra igen. Jobbigt och på något sätt förnedrande, för jag vet att jag kan och nu vet jag vad mitt mål är i livet, att aldrig behöva gå dit mer.
Vad händer i helgen då? För jag har inte en aning, min lediga helg men verkar som om ingen ska göra något? Tragiskt..

Som vanligt 24/7 är mina känslor i ett virrvarr, blir osäker på människor och deras avsikter. Ibland tror jag att allt bara är en stor konspiration mot mig och att de flesta är ute efter att göra mig illa, att skratta åt mig bakom ryggen och smutsa ner mitt namn. Men jag vet inte, det är väl bara jag som har spöken i huvudet, lite paranoid. Jag vet att jag är dåligt på ironi, kanske inte att vara ironisk men att förstå när någon är det mot mig. Är människor seriösa eller är de ironiska? Svårt att veta, eftersom jag verkar vara lättlurad?


Detta är svårt att förklara, kanske inte bara min vanliga vardag?


Kommentarer
Annika

I så fall är jag lika paranoid som du..

2010-03-04 @ 21:48:03
URL: http://theshitofannika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0