..............

Jag är så irriterad, så jävla trött och förbannat irriterad på allt. Mitt huvud känns som om det skulle kunna väga 20kilo och mina ögonlock är sömndruckna. Jag vill bara sova men kan inte, vill dra täcket över huvudet och inte vakna igen. Är trött på att vara så förbannat jävla snäll mot alla jävla idioter hela jävla tiden men aldrig kan man få något tillbaka. Man ska ställa upp, vara till förfogande alltid och ändå kan människor inte lägga en krona för mycket på mig. Jag vill leta mig vidare, vill inte vara fast i detta och är så trött på livet. Trött på allt som just nu rör mig, inget är säkert och jag vet inte var jag har människor och vad deras avsikter är.
Jag vill bara sova, försvinna för ett tag och glömma. Glömma bort alla jävla problem och all ångest.

Jävla skitdag....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0