fuckar upp ditt organiserade liv..

Solen skiner idag igen, underbart. Får en försmak över vår och sommar och jag längtar så det gör ont i kroppen. Idag ska jag avsluta det sista på min lista, borde ha gjort det igår men jag kände att jag faktiskt kunde unna mig en kaffe på snuggles efter hårt arbete! Jag behövde verkligen prata ut om det också, gjort ett fruktansvärt misstag i lördags och jag kommer ångra det länge. Den känslan, som jag aldrig förut känt, gav mig avsmak på precis allt och jag kände mig så borta. Behövde prata av mig med en människa som förstår. Jag har verkligen insett att jag behöver ändra mig, behöver ändra sättet jag ser på mig själv.





Ingen skatt till regeringen, tar det svart på parkeringen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0