"Hej snarkis"

Redan innan tio imorse hade jag dammsugat köket två gånger - En helt vanlig måndag alltså! ...
Jag försökte fånga ett par minuter med stängda ögonlock men det resultera mest i huvudvärk. Nu är middagen, eller lunch kanske man ska säga, äten och nu blir det väl mest plock..

Jag är en såndär ältare. Kan älta saker ganska länge och släpper liksom inte det - en helt vanlig kvinna alltså. Men ibland känner tillochmed jag att salvan som just for ur min mun var lite väl, lite väl gammalt groll. Saker man redan gått igenom och slutfört! Själv blir jag ju naturligtvis irriterad på människor som ältar, liksom vafan gå vidare? Men jag har svårt för det själv. Men jag känner faktikskt att jag börjat släppa saker och att inte älta så jävla mycket. Men jag gör det fortfarande och kommer alltid att göra antagligen. Prata är en sak jag också är väldigt bra på, både väldigt högt och väldigt fort. Känner att jag borde försöka dra ner på det, för det verkar vara många som uppmärksammat det? plus min snarkade? haha. ..


Kommentarer
thess

hehe nils har kommit på världens bästa present till dig :D mest för att kan kommer ihåg dig så :) fast de är bara en del av din present :D

2010-03-08 @ 19:21:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0