hoppas jag också blir insläppt i himlen för ingen är perfekt

Har varit ute på härlig promenad med kidsen, lina & maya, mycket trevligt! solen är fantastisk, helt sjuk på så bra humör man bli av att få ett par strålar i ansiktet? Det värmer enda in i själen!
Nu sitter jag här med min monster och laddar inför städning, orkar egntligen inte men måste, resten av veckan har jag ingen tid. Redan tisdag idag och imorgon blir det jobb, ska eventuellt in lite tidigare och upp i salongen hos joanna, kan bli kul =)
Funderar över lördagen, vad man kan hitta på för något.. Får fundera en stund till på det!
Denna gånger ska jag vara stark, inte en naiv liten flicka som inte vet mitt eget bästa.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0