Jag ramlar dåliga gatan fram..

Åh, lördag lördag, och jag sitter på jobb? jovisst. Skulle hellre vara någonannanstans, det måste jag medge. Jag vet precis vart jag allra helst skulle vilja befinna mig nu och inte är det på contan iallafall! :)
Nu har jag minsann lagt upp bilderna på lilla kalaset. åhh.. om ni skulle se mig nu så är mina kinder blossande röda. Vad man kan göra bort sig? Men, jag fyllde faktiskt 20 så får allt skylla på det :) Tillochmed genom telefonen innan kände jag hur mycket jag skämdes över mig själv, det var många år sen jag vakande upp en söndag så full av ångest. Inte först förstås, mysig morgon hade jag men när jag kom ner till lokalen för att städa, ojoj..

Imorgon blir det antagligen Ikea med mormor, får se hur det går. Så länge hon inte är hungrig så kanske vi kan få något gjort och tittat på lite saker ! Ska bli kul, dock att jag inte har råd egentligen men det kan i varjefall vara kul att kolla.
Jaha, nu ska vi snart ställa om klockorna, tur att andra påminner mig om det för jag hade ingen aning. :)

Alltså, det enda jag gör här på hotellet känns det som, iallafall idag, är äter. Här finns allt och det är så lätt tillgängligt, väldigt frustrerande men väldigt gott! Måste försöka hålla igen lite, behöver ju inte gå upp alla kilon jag nyss gått ner.

Nej, om jag skulle gå och bli färdig med tvätten för att sen gå upp och lägga mig?



Min makeover, med en monster förstås! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0