jag vet att du vill

åh, jag är så trött och har en sån otrolig hemlängtan just nu, har varit borta sen i fredags, förutom en liten avstickare hemma under söndagskvällen och natten. Resten har jag förberett, hackat, fixat, donat & jobbat. Mitt huvud är tungt och nu vill jag bara hem till min egna säng och krama om mina små flickor!
Hade kalas i lördags då, ja vad ska man säga? Hel galet? Totalt utflippat? Finns kanske inga ord för det, bilder kommer om ni inte tror mig. Dom som var där vet iallafall..
Men, jag fyllde trots allt 20 så människor kan säga att jag gjorde bort mig, var alldeles för full för mig själv och bla bla bla, jag fyllde 20 och hade all rätt! Det var lyckat ivarjefall!
Så ja, nu sitter jag här på hotellt och väntar ut mina restaurang gäster för att snart gå upp och sova. Ska bli skönt, och imorgon är en stor dag!
Godnatt!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0