kära lilla tös

Ibland är min lilla jolly alldeles underbar. När jag stod i köket nyss kom hon till mig med en tom våtservetters paket, säger "kasta" till mig, alltså att jag ska slänga den och jag tog den men visste att för ca 5 minuter sen var den full. Så jag frågar min lilla tös vart alla tog vägen? Då tittar hon upp mig mig, överlycklig, och säger "gikki!", hennes smeknamn på sin lillasyster. Hon springer före mig in och pekar, och där sitter stackars nikky, men ungefär 50 våtservetter på huvudet och resten runt omkring sig och ser helt förvirrad ut..


Kommentarer
marie

låter underbart :) så sött!

2010-03-04 @ 18:20:56
Corre

naaaaaaaw mitt hjärta smälter!

2010-03-04 @ 21:53:12
URL: http://pugsley.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0