köper allt som inte kan köpas för pengar..

Fredag, igen! Dagarna går verkligen fort, hinner inte med att tänka. Denna vecka har varit givande, jag har fått massor gjort och tjänat en hacka med minsann. Jag känner mig starkare och mår en smula bättre. Solen skiner och livet går åt rätt håll för engångsskull..
Igår hade jag bara en olustig känsla, blev lite irriterad och vips så kan dagen vara lite förstörd. Men var på jobb och fick inte chansen att tänka så mycket, good for me.
Imorse blev jag väckt av att jolls kastade ett äpple i huvudet på mig..... Och när jag fattade vad det i helsike var som hände så tittade jag på henne, där står hon med världens största smile och säger "macka"!! pekar på köket och drar i täcket.. Man kan ju inte mer än att själv le..


Liten jollan i somras..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0