less pressure, more pleasure!

Det är så fruktansvärt synd om mig för jag är så fruktansvärt sjuk, närpå döende! Åh min kropp klarar inte bakterier, sjukdom och annat liknande, jag är aldrig sjuk och när jag väl är det så bryter allt ut på en gång. åhhhhh vad syyyyynd det är om mig!
Hur ska jag fixa lördagen när jag mår som ett russin i bur?
Inte nog med att jag låter som en uppstoppad anka när jag pratar, jag blir dessutom otroligt tankspridd! Gick till affären innan, för att handla sköljmedel. Tror ni jag hade det med mig när jag kom hem? nej. självklart inte. För det glömde Tina, det enda hon skulle egentligen köpa glömde hon! Inte nog med det, jag handlade en massa pålägg, men inget bröd! okej? Vad ska jag med pålägg till om jag inte har något att lägga det på? Sen när jag brett en macka till nikky så blev jag av med den, kunde inte hitta den någonstans. Hittade den tillslut ute i hallen, hel sjukt. Jag blir totalt borta när jag är ur form, hur kan man tappa bort en macka man nyss brett?

Har en massa att göra och packa ikväll men har ingen alls lust, är total täppt i näsan och ser ut som rudolf antagligen, känner mig febrig och mitt huvud väger ungefär 20 kilo. En sprängande huvudvärk är som pricken över iet! Ska upp och ta mig till jobbet imorgon, det kan bli intressant..

Igår fick jag minsann en "makeover" av jj&jojo, tack så jätte mycket säger jag bara! Blev supernöjd! Mina ögonbryn blev jätte bra, klippningen skitfin, färgen underbar! Det behövde jag verkligen, tur man har världens bästa vänner som vet vad man behöver!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0