what goes around ..

Precis som mitt sinne så är mitt hem i en endaste röra, och jag har ingen lust eller ork att göra något åt saken. 
Jag har mycket i mitt liv, mycket bagage eller vad man nu skulle kunna säga, men vad gör det? jag är väl ändå jag? kanske inte, allt känns så rörigt och jag önskar att saker vore annorlunda.

Varit ute en sväng idag, solen lurade mig att tro att det var varmt och istället var det isande kallt i varenda skugga plus att det blåste ovanpå det. Jolls tyckte nog det var skönt att röra på sig lite ivarjefall.

Mitt tangentbord ger upp piece by piece. Började med att det inte gick att göra stora bokstäver förutom med caps, sen fortsatte det med "kolon" eller vad det heter? och nu har punkten gett upp, tror det är dags att strax skaffa nytt? Väldigt väldigt irriterande måste jag säga.. "skärmtangentbordet" är inget vidare!

Girlnight i fredags, myckety trevligt. Skulle gärna visa en bild eller två om det inte vore för att mitt internet är slöare än en snigel ..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0