Vi är inte såna som i slutet får varann

Idag var jag och fikade med mina kära vänner jj & jojo. Trevligt :) Väntas utgång på lördag samt att lilla nix blir hela 1 år! Det firas förstås både fredag och lördag. Kommer nog bli kul! Så klart hade numera "Kinestina" kameran med sig, blev några stiliga foto på homiesarna!






Var även hos mormor en sväng i söndags och då blev det ikea, bauhaus & såklart biltema! :)
Fick med mig en stol hem till jolls, lite muggar, glas, tallrikar och lite annat. Behövdes!
Fick även en del kort på familjen, dock verkade det inte så uppskattat? Eftersom jag tydligen ser precis ut som en kines med kameran runt halsen!













Nej, nu ska jag försöka gå ut en runda så jag kan bli av med denna förfärliga huvudvärken! Huvudvärk och barn går inte att ihop..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0