make my day

Min ögon, jaa. dom är lite siosådär halvslutna. Mitt huvud hänger inte med, min mun registrerar inte alls vad min hjärna säger åt den att säga och fram kommer bara sluddrer. Dagen har varit lång. Mycket lång. Så lång att jag knappt minns ett dugg av hälften jag råkat ut för idag. Morgonen började inte bra, fastnade på tåget. Dörrarna fungerarde tydligen inte och där står jag med 2 barn, med barnvagn och väskor och allt möjligt och kommer varken ut eller kan ta mig till en annan utgång då gången är för smal. Fint. Var ett ögonblick från att åka vidare, trots en väldigt trött Tina så räddade snabba handlingar mig. Och sen hissen då? det var väl lite väl? och den där sadransjäkla backabacken. Inte så seg? näää! Speciellt inte fyra gånger. Näää. ush vilken dag. Stress hit och stress dit. Nu sitter man på jobb, konstigt nog det enda stället där jag kan slappna av. Lustigt hur det kan bli.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0