..med slitna skor och hål på jeansen.

Hej! Heej, hejsan? hallå? Vad ska jag skriva idag då? Att jag sitter på jobb? Ingen som väl tycker det är särskilt ovanligt. Att jag även ska jobba nästa helg? Inte ovanligt det heller. Att jag faktiskt känner mig ganska bra idag? För kanske ovanlighetens skull. Det är en bra dag att vara ledig på, det händer mycket men av någon anledning så känner jag mig ganska opåverkad. Känner mig tillfreds att sitta här på jobb. Mycket att göra, lite tid att tänka en massa på. Jag har liksom börjat komma in i en accepterande fas, so what att jag ska jobba midsommarafton? Det är det fler som gör, och jag hade ändå inte planerat något. Så länge flickorna har det bra, som de säkert kommer att ha uppe i mormor & morfars sommar stuga. So what att jag är ensam och innan kunde jag knappt stå ut med tanken, men nu, nu är det helt ok. Jag har börjat acceptera att mitt liv inte vill som jag vill, och jag kan inget göra ändå. Det blir bara jobbigt att lägga ner massa energi på att vara ledsen.
Igår tänkte jag att jag skulle ha myskväll med flickorna, vi var och käkade pizza med joanna och hade det mysigt. De slocknade dock vid sex, vilket förstörde mina planer en smula men jag fick kvällen för mig själv och gick och la mig tidigt jag med. Känner mig utvilad idag och mår bra. Nu ska jag försöka göra färdigt det mesta på "helg-görs" litan och vika all min tvätt.


"..Kommer in med slitna skor och hål på jeansen, jag bryr mig inte så förlåt för inget."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0