you'r all over me.

Det är över en vecka sedan jag skrev här, och ytterligar en till innan dess. Jag har inte haft någon lust, inte haft något som skulle ha fått mig att skriva. Jag har varit arg och oerhört sårad, och trots att det brukar vara skönt att skriva av sig så har jag inte velat. Lusten fanns där inte och jag har inte en aning om vad jag skulle säga om det? Det kändes bara inombords och ville inte komma ut, jag orkade inte ta det. Inte det heller. Som allt annat som ligger i en hög och pockar på. Det är så mycket måsten, så många som sliter i en och så lite tid. Jag försöker ta mig tid till allt men det är precis som om kroppen stänger av istället för att ens försöka. Jag har varit ovanligt trött, kan sova 12 timmar i streck och ändå sitta och nicka till vid frukosten. Sova 2-3 timmar till och vakna tröttare än när jag somnade. Kroppen har satt sig i viloläge och ju mer jag kämpar emot, dessto tröttare blir jag. Har ingen ork till något, livet bara flyter förbi. Jag försöker verkligen, anstränga mig och hålla mig vaken och försöka göra något men det funkar inte. Jag är trött, jag kan inte göra något åt det. Jag ska försöka köpa lite vitaminer, lite järntillskott men jag ver ärligt inte om det hjälper, för jag tror att min kropp säger ifrån och tills jag rett ut det som pockar på, så kommer jag fortsätta mitt liv i dvala.
Försökte mig på soppa idag, tydligen råkade jag bränna både den och vitlöksbröden i ugnen. bra. väldigt bra. Har även tagit mig ut en sväng efter hällt i mig lite energidryck och gått en runda med lina och maya. Väldigt skönt. Konstigt väder idag bara, ena sekunden ösregnar det och nästa är det strålande solsken.
Var både uppe på nya willy's idag och hämtade ut mitt pakert och på friskis och fixade gymkort. Faktiskt en ovanlig dag där jag fått mycket gjort. Känns väldigt bra, nu ska jag bara få tid och barnvakt så att jag kan ta mig till gymmet med, kan bli intressant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0