..det var du och jag mot världen, jag såg inga problem.

Idag lämnade jag flickorna på dagis redan klockan elva då jag skulle påbörja mitt pass redan klockan tolv. Väl uppe på dagis så låg där "provbilder" från deras porträtt fotografering i deras fack. Jätte roligt att ha tyckte jag, och inte så värst dyrt med ett "fotopaket" för runt 300:-. Men, såklart så hade jag fel för där finns alltid en hake. Jag har ju då två små söta barn, vilket innebar 2 stycken fotopaket då det inte alls gick att mixa. Inte nog med det, de hade tagit ett foto ihopa också, vilket innebar helt plötsligt 3 fotopaket. Men jag gick in på fotografens webshop, tänkte att jag kanske kunde ta de lite styckevis istället eftersom man inte generellt sett brukar använda de där pyttesmå fotona ändå men nej. Då kostade ett foto 150:- . jaja.. så nu sitter jag här med världens beslutsångest. Jag vet att de har flera år i skolan till då de ska fotas och man inte behöver köpa allt men jag vill ju ändå ha något, frågan är vad man tjänar på? Åh, inte lätt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0