I tried to be chill but your so hot that I melted.

Jag har fått sova hela natten, inte ett endaste avbrott och dessutom får jag äran att vakna till ljudet av mina fina flickors skratt då de försöker vara tysta för att gå in och väcka mig. Till råga på allt så sker detta kvart över åtta, hur länge sen var det inte man fick sova så länge? När jag väl fått upp ögonen så inser jag som alla andra att det faktiskt är snö ute. Så mycket mysigare än allt detta jädrans regn vi haft nu i flera veckor känns det som. Dock är det riktigt kallt i lägenheten men jag skrattar mig lycklig att jag iallafall inte bor kvar på östergatan för då hade jag nog inte ens velat flytta mig från sängen. Idag blir det vandring upp till dagis redan till klockan tolv, kan bli intressant i detta vädret. Börjar redan klockan ett idag då vi ska ha repamöte, känns lite småtrist men ja det får man väl ta. Nu blir det iallafall mysfrukost med lite tända ljus och mina fina flickor <3

Hate in my heart,
Love in my mind.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0