It's like taking a guess when the only answer is yes

En massa att göra och så lite energi till det. Gårdagen tog hårt på mig, att jobba idag var tröttsamt och jag känner mig matt. På vägen hem kändes det ändå bra, en stund hemma var helt okej och jag fick lite gjort. Men sen, precis som om all luften gick ur mig och jag orkar inte göra ett jota. Allt känns tungt och jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Saker överallt, saker som ska göras och en massa måsten får mig att gäspa och jag vill inte längre. Försökte dra igång lite julmusik för att komma lite i stämning och fick upp två julstjärnor och ett par tomtar sen tröttnade jag på det. Det känns inte kul och jag har noll julkänsla. Försökte mig på lite kaffe men det faller liksom sig inte i smaken, känslan av att något saknas kan jag inte släppa. Allt gör mig trött, fan, varför kan det inte bara ordna upp sig? Varför ska man snubbla på olyckan gång på gång trots att man gör allt för att det ska bli så bra som möjligt. Nej, nu får jag ta mig i kragen. Göra vad som ska göras och helt enkelt ignorera den ständiga tröttheten som hänger över mig.


Du flyger iväg som ett pappersflygplan..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0