När alla vännerna gått hem.

Det är lustigt, lustigt hur folk tror sig veta hur jag är och hur jag mår utifrån de få inläggen jag skriver här. Jag vet om att jag satt mig i denna sitsen själv, men mycket har jag inte valt och jag klandrar inte en endaste människa för någonting förutom mig själv. Jag har gjort fel val, val som jag trodde var rätt och i längden gjorde jag det bästa av situationen och det är jag stolt över. Jag har verkligen fixat det nu, och att jag på kuppen blev en smula halvtrasig är något jag försöker reda upp nu och är på god väg att göra. Så vad vet du? vilken rätt ger det dig att döma mig? Fast vet du vad? Jag kunde inte bry mig mindre. Du är inget värd i mina ögon, du tillhör inte min familj och jag har ingen respekt för människor som klankar ner på andra trots att de inte gjort rent framför sin egna dörr. Jag skulle ivarjefall aldrig lämna mina barn ensamma i livet av egen fri vilja, dessutom aldrig låta de se det med egna ögon.

Snart ska vi ta bussen till dagis, det har varit en härlig helg med mina fina flickor. Att vara lite ledig gjorde mig gott, förhoppningsvis blir det lite lugnare framöver. Vi har fått lite gjort här hemma och imorgon känner jag mig nästan redo för att gå ett steg längre. Nej, nu ska jag gå och packa deras väskor och min egna för den delen för att snart påbörja mitt lilla 24-timmars pass på jobb. Det känns faktiskt helt okej..




Kommentarer
<3

tror inte någon ska döma någon.

kram

2010-11-04 @ 07:12:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0