You left so many memories.

Blir nästan lite stressad av allt julstök som folk håller på med, vadå första advent nästa söndag? Kan det verkligen stämma? Kidsen är super glada och älskar att gå runt och kolla på alla hundratals tomtar som finns i butikerna iallafall. Så det kan nog bli rätt så roligt att plocka fram sakerna nästa helg, ska försöka mig på lite bak med dom i veckan också. jolls har blivit så sjukt bra på att prata och niks gör så gott hon kan. Tomke är iallafall tomte och det är väldigt mycket "naj" hela tiden. Jollan har lärt sig sjunga bäbävitalamm och frågade mig häromdagen ifall hon fick gå ifrån bordet. Mina små bebisar börjar bli stora tjejer nu, lär sig nya saker varje dag.

Tänk att det endast krävs en människa och ett par få ord för att man ska känna sig så liten. För att man ska bli en smula sentimental och känna sig oerhört ensam i en väldigt stor värld. Det är bra med sömn, att sova på saken och känna sig så oerhört bättre dagen efter. Jaja, då ska jag försöka ta det sista denna veckan sen så är det över. Det finns inget mer, inte för min del iallafall. För sen tänker jag inte anstränga mig mer eller bry mig, jag har gjort vad jag kan och blir bara jobbigt med alla dessa besvikelser och alla dessa skuldkänslor du försöker kasta på mig jämt. Tänk om du bara var klok nog att förstå att det enbart förstör för dig själv och det är du som står där ensam.

Jag är stark idag, oslagbar imorgon.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0