All the times we had together..

Sitter på jobb ikväll, kan inte mer än att fundera och känna mig en smula ledsen. Inte ett enda ord, ett endaste ljud eller ens ett förlåt. Har du ens ett samvete?

Funderar även på om man kanske skulle följt med syster ut ikväll, känner inte alls för det just nu men slutar trots allt 23 och mamma är hemma med flickorna. Men jobb imorgon igen och jag vet inte, det känns olustigt på något sätt.
Nu ska jag försöka avverka lite på helg-listan samt lista ut en faktura marie har lagt till mig. Vi får väl se hur det går.



..And if you got something that you need to say,
You better say it right now cause you don't have another day,
Cause we're moving on and we can't slow down..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0