Man ska aldrig fuska när man har vinnande kort på handen.

Jag försöker sätta upp mål för mig själv, små saker som jag måste ta itu med men som jag aldrig gör. Enkla, simpla små skitsaker som jag varken har intresse eller ork att göra men som ändå måste göras. Den lilla svackan jag har just nu i mitt liv gör att jag inte känner för något, känner inte för att fullborda saker utan jag ägnar min tid åt det viktiga och lämnar resten. Flickorna är det viktiga, när dom sover så går jag och lägger mig för jag ser ingen anledning till att vara vaken. Jag har inte energi eller engagemang att ägna mig åt mig själv, än mindre mitt hem. De där vanliga sakerna som att städa och så går bra, det går på ren rutin, men allt det där lilla extra som jag vet att jag kan och som jag så gärna vill, det finns det ingen ork till. Ser ingen mening med det just nu, fast att jag innerst inne vill. Så, vi börjar så smått ikväll med garderoben där det står ouppackade lådor. Egentligen inget viktigt och därav inte uppackade, men ändå ska det göras. Vi får väl se om jag kommer någon vart..



Det finns mycket som vi skulle kasta ifrån oss om vi inte vore rädda för att andra skulle plocka upp det.


Kommentarer
en vän <3

Det finns människor som vill finnas vid din sida, människor som vill hjälpa utan ord. Människor som förstår vad du går igenom.

Att vara stolt o bära huvudet högt kan vara bra ibland men ibland är det bättre att böja nacken. Just där o då kanske det är svårt men i längden får man sin belöning.

Våga steget, du har allt att vinna, lilla vän.

2010-10-29 @ 06:24:54
&

kramar till dig

2010-10-29 @ 06:29:33
Marie

Tänker på dig tina!

2010-10-29 @ 08:05:44
<3

Lägg inte energi på att önska, hoppas el vilja att han ska göra ngt. Det tar kraft ifrån dig som du så väl behöver för dig själv och barnen. Sker mirakel och han gör ngt, fine! Men låt det stanna där. Sträck på dig och var stolt över var du vet, kan och gör, det är du värd! Vänd andra kinden till ibland, när det behövs, för att visa din ödmjuka sida. Ensam är inte alltid så stark! Hjälp och stöd finns att få. Det du ger dig själv kommer dina barn till godo i längden. När du är trött och vill få välbehövlig vila, behöver du inte stå ensam, finns folk för dig! Om du bara vill och vill se dig omkring.

Var rädd om dig! Kram

2010-10-29 @ 16:06:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0