And don't you dare act like you don't know,

Sovit väldigt orolig inatt. Känt mig febrig och drömt en väldigt massa. En del som jag inte alls vill kännas vid och en del som var precis så som jag ibland skulle vilja ha saker och ting, underligt.
..och igår blev det lite för kallt så jag satte minsann igång elementen. Alla ni som verkligen känner mig måste förstå vilket stort steg det var för mig, låter väldigt löjligt men att leva i ett hem med 9grader en hel vinter gör en konstigt. Det tog emot men jag insåg snart att jag inte behöver ha den oron hängande över mig längre. Det är borta nu, jag slipper tänka så mycket och kan istället koncentrera mig på att leva. Slippa sova med två par byxor och fyra tröjor. Slippa förklara för barnen varför de bara få vara i ett rum och ha ångest varje gång man skulle gå på toaletten. Lättnaden av att komma hem till någon annan och känslan när man åker hem som gnager i en. En sjuk värld att leva i, hemskt att det varit min verklighet.



If I could write you a song,
And make you fall in love,
I would already have you up under my arm.
I used up all my tricks,
I hope that you like this.
But you probably won't,
You think you're cooler than me.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0