As long as the wrong feels right..

Haft ett par dåliga dagar, lättirriterad som sjutton och därför går precis allt i stöpet. Inte satsat helhjärtat och det syns och märks. Känner inte för något längre. Jag går åt ett håll och livet ett annat just nu, jag vet vad jag ska göra, säga och vara men får det inte ur mig. Vissa saker är inte upp till mig längre, jag är trött på att erbjuda hela mig själv, min hjälp och mitt hjärta och inte få något för det.

Jag visste vad jag behövde göra, det fungerade inte så. Jag testar något nytt, det måste hända något snart..
Kanske en gammal vana kan ändra i mönstret.

Dagen idag gick inte som planerat, redan halv ett inatt började nikkan att få ur sig en massa, både på täcke, kläder och snuttefilt. Det blev inte heller bättre utmed natten. Väl imorse mådde hon betydligt bättre men då vaknar jolls med brännande panna. Jag hatar att ringa jobb, men vad ska man göra? Hatar att saker jämt inte blir som jag vill att de ska vara. Idag skulle jag få mycket gjort, idag skulle jag kanske ändå få lite färdigt men som vanligt så är det alltid något. Det gör mig så frustrerad, jag vill så mycket men blir så kvävd, så fast i allt detta. Jag vill inte ha det såhär, om ändå...
Jag hatar dig för det du gör mot mig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0