I used up all my tricks,

Sitter på jobb, idag är en sådan dag då jag inte alls känner för att sitta här. Men jag ska inte klaga, jag har ivarjefall ett jobb om man ska se det så. Fast bara för man har något som många andra inte har, måste man vara nöjd då? Nu låter jag bara bortskämd. ..
Började inte förrän åtta idag, men imorgon blir det jobb nonstop iprincip. Vi får väl se hur min underliga kropp klarar det. Inte varit 100 på ett tag nu. Undrar just vad det kan vara..

Känner mig en smula instängd och får liksom inte luft. Mycket mycket av allt hela tiden. Full rulle den lilla tid man är ledig. Aldrig bara sitta ner och kolla några program på tv och bara slöa. Kommit på mig själv men att sitta och somna nu två gånger den senaste veckan. Helt totalt slutkörd och förvirrad, sinnet är långt ifrån mitt huvud. Känner mig sliten, tappat lust och ork. Kommit in i en liten svacka tror jag, förhoppningsvis är jag ur den lika fort som jag hamnade i den.

You won't see me cry.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0